Activitățile și responsabilitățile staff-ului

Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

ThinkRoot99

Linux Newbie
Membru personal
Moderator
Înscris
8 Dec 2023
Mesaje
31
Scor reacție
15
Aceasta este structura staff-ului utilizată în Comunitatea Linux România, precum și o mică descriere a activității fiecărui membru al echipei:


Moderatorii

Moderatorii sunt cei care lucrează direct „pe front”. Ei sunt cei care răspund la întrebări, închid subiecte/postări, păstrează informațiile actualizate, supraveghează respectarea regulamentului forumului, ajuta noii membri și au grija în general de membri forumului.

Moderatorii trebuie sa aibă 16 ani (cu unele excepții) datorita accesului la informațiile pe care le au.

Atribuții:
  • rezolvarea problemelor dintre membri
  • verificarea postărilor vechi/actualizarea lor.
  • supravegherea abuzului de reputație și sancționarea lui.
  • participarea la jocurile forumiste.
Super Moderatorii

Super Moderatorii sunt cei care îndruma și supraveghează activitatea Moderatorilor. Ei sunt prima persoana de contact privind întrebările legate de un moderator sau activitatea lui cât și privind plângerile asupra activității unui Moderator. Ei interzic (ban-ează) membri, se ocupa de insulte, cedări de conturi, etc și au grija ca toți membri să respecte regulamentul.

De-asemenea ei coordonează activitatea moderatorilor și se asigură că aceștia tratează problemele într-o manieră adecvata.

Atribuții:
  • Verificarea activității moderatorilor și raportarea acestei activități conducerii la fiecare sfârșit de luna.
  • Interzicerea membrilor cu conturi multiple.
  • Păstrarea forumului curat, aplicarea regulamentului.
  • Îndrumarea moderatorilor, ce și unde sa posteze.
Fondator/Admin

Fondatorul ocupa cea mai înaltă funcție în cadrul forumului. El trebuie sa coordoneze echipa forumului, construirea acesteia, soluționarea reclamațiilor la adresa membrilor staff-ului și să se asigure de buna funcționare a forumului care este principala legătură de contact intre membri - staff.

Cei care au avut grad și rămân fără el, nu le este permis să mai facă o nouă cerere!
Perioada maximă a oricărui membru al staff-ului pentru care poate fi inactiv este de MAXIM 10 ZILE PE LUNA, evitând situațiile „speciale”!
 
Stare
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
Back
Sus